ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΗ ΜΕΙΟΝΟΤΙΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ
- Συνολική αναβάθμιση της Μειονοτικής εκπαίδευσης με στόχο την άρση των ανισοτήτων στη μόρφωση και την βελτίωση τον όρων ένταξης στην αγορά εργασίας και συνολικότερα στην κοινωνία των μουσουλμανοπαίδων.
- Δημιουργία δίγλωσσων νηπιαγωγείων στα πλαίσια της προσχολικής εκπαίδευσης, για την ομαλή προσχολική αγωγή των μουσουλμανοπαίδων στην μητρική τους γλώσσα.
- Εκσυγχρονισμός και αναβάθμιση των βιβλίων ελληνομάθειας με στόχο την αποτελεσματική ανταπόκριση στις σύγχρονες ανάγκες των μουσουλμανοπαίδων.
- Δυνατότητα εναλλακτικής χρήσης των κοινών δημοσίων βιβλίων του Δημοτικού σε περιπτώσεις που τα βιβλία ελληνομάθειας δεν συνάδουν σε επίπεδο γνώσης με το επίπεδο ελληνομάθειας του τμήματος.
- Δυνατότητα δωρεάν μαθημάτων ελληνομάθειας σε γονείς, με στόχο την ομαλή αντιστοίχιση του επιπέδου ελληνομάθειας γονέα – παιδιού.
- Ενισχυτική διδασκαλία ελληνομάθειας στο Γυμνάσιο – Λύκειο για όσα μουσουλμανοπαίδια δεν μπορούν να συμβαδίσουν με το επίπεδο της απαραίτητης για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα ελληνομάθειας.
- Αναβάθμιση των κτηριακών υποδομών στέγασης των Μειονοτικών σχολείων σε βαθμό τέτοιο που θα μπορεί να καλυφθεί τόσο η ομαλή διεξαγωγή του εκπαιδευτικού έργου όσο και το πλήθος των μαθητών.
- Κατάργηση των Ιεροδιδασκαλίων που αντικαθιστούν αυτή τη στιγμή την πρωτοβάθμια και δευτεροβάθμια κρατική εκπαίδευση.
- Διατήρηση και ενίσχυση του τομέα Μειονοτικής Εκπαίδευσης του Αριστοτέλειου Πανεπιστημίου Θεσσαλονίκης.
- Κίνητρα για την ένταξη των παιδιών Ρομά στο εκπαιδευτικό σύστημα και διαρκής κρατικός έλεγχος της ικανοποίησης των προϋποθέσεων, για την αντιμετώπιση της σχολικής διαρροής
- Ισχυροποίηση του νομοθετικού πλαισίου για την εκπαίδευση των παιδιών προσφύγων σε όλες τις βαθμίδες της εκπαίδευσης
- Ορισμός θεματικών εβδομάδων με θέμα την διαπολιτισμικότητα